divendres, 28 de desembre del 2007

adéu 2007!

Adéu, adéu al 2007, un any més que ha passat i ni me n'he adonat, adéu!
Tot i que aquest any m'ha volat tinc molts bons records a l'esquena, i crec que serà un d'aquells anys que recordaré sempre, com l'any que vas per primer cop a l'institut o a un campionat...no ho sé, a sigut especial.
I abans d'acomiadar definitivament el 2007 he de donar les gràcies, gràcies a tots aquells que fan que em quedin aquests records, molts d'ells dolços, altres d'amargs, però la majoria bons, molt bons. És que en aquestes dates sempre em poso una mica mel·lancòlica, i recordo...recordo altres anys, altres bons moments, aquells que ja no hi són...però no vaig a posar-me sentimental que sinó no acabo!
Propòsits per al 2008? bé, els típics, salut, no haver de treballar massa i alegries, sobretot moltes alegries! També estaria bé intentar deixar-me de mossegar les ungles i aprendre a prendre'm les coses amb més calma!S'intentarà.


I ara, mentre vaig de camí a Andorra acabo l'escrit desitjant-vos un molt bon 2008, amb molta salut, poc estrès, moltes alegries i sobretot, molta festa!

Salut!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

karinyuuuuuuu! bon any noooou! sigues feliç!

tu tb et menges les ungles???? es ben bé k de tal palo... tal ingrid xDDD deixar de mossegar-me-les io tb m'ho proposo kada any, pro és pitjor k deixar de fumar xD

apaaaaa salut!

ingrid ha dit...

Tona!

T'escric desde Terres Andorranes! no saps enl fred que arriva a fer...Definitivament jo sóc de terretes del Sud,eh!:)
Molt bon any nou carinyet! que siguis molt feliç tu també! que.aquest any ningú ens treu un bon concertet juntes, eh!:P

Buf..que si em mossego les ungles..des que tinc raó! xD amb lo nerviosa que sóc...massa, la veritat, però bé..aquest any, l'una per l'altra ho aconseguirem, ja veras!)

vinga un petonàs xiqueta!

salut, neu i molt de fred!=)