diumenge, 9 de desembre del 2007

segle XXI?

Avui mirant el TN migdia he sentit una notícia sobre un avió que han inventat els americans. Es tracta d'un avió de guerra, he buscat la notícia per a poder posar-la, ja que jo no conec ni models, ni noms tècnics ni res...però no l'he trobada, tot i així, m'ha semblat una cosa prou forta com per a dedicar-li una publicació.
Una de les prestacions de l'avió era que quan va volant no és captat pels radars. Després d'explicar lo meravellós que és aquest nou invent, han entrevistat a un dels soldats de l'exèrcit que podrà conduir-lo. Deia que era genial, ja que al no ser captats pels radars podien bombardejar qualsevol ciutat sense por a que els enemics els seguissin.

Precisament ahir jo ho comentava. Parlàvem sobre els exèrcits als Països. Jo deia que no eren necessaris, que s'havien de treure, però tots els països, és que realment em sembla que tindre un exèrcit és com si estiguéssim en temps de les croades. Se que molts m'acusaran de "hippye" quan digui aquestes coses, ja que sona a "Pau i amor", però és que és el que realment penso, que si no fos pels exèrcits no moririen milers de persones en guerres estúpides diàriament.
Però enlloc d'intentar ajudar a les persones que moren de gana, invertir més diners en investigacions sobre malalties com la sida o epidèmies que maten nens i adults arreu del tercer món, no, ens dediquem a fer servir els diners per a construir avions de guerra i bombes per a que el senyor Bush pugui estar ben orgullós que el seu exèrcit és el que més persones mata.

Tot plegat ho trobo tan penós i et sents tan impotent davant coses com aquestes...en fi, així és el segle XXI, cada cop més avançats en tecnologia i cada cop més endarrerits en sentit comú...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Els americants estan molt anats de l'oola, i això ho sap tothom.
Jo no t'acusare de hypie per dir allò, tot le contrari, et considare una persona. Envés d'anar endavant, sembla que tirem enrrera, sembla que ens haguem de matar els uns als altres i que aconseguirem algo.
I desprès aquets que maten descaradament no els jutjen, i aún que insulta al rei, li fan pagar una multa de 3.000 euros.
Ho vec tant desgraciat això.
Doncs res Ingrid.
Un petò :)

ingrid ha dit...

Aix Marina, quanta raó tens!
jo també comparo totes aquestes injusticies amb lo dels encausats per les fotos del rei...és increible...i com se n'han donat de pressa per a jutjar-los a ells i el que tarden en jujtar un cabró que ha matat a la seva dona...
Et sents tan impotent davant tot això...

Bé, gràcies pel comentari!:)

un petonet!

Anònim ha dit...

tens tota la raó del món!! el sentit comú és el menys comú dels sentits! sobretot entre polítics...
i la justícia sempre tan selectiva...
si això és el progrés jo vull involucionaaar!!!!

petunets wapa! salut!!

ingrid ha dit...

totalment d'acord amb tu Tona!

un petonet xica!^^