diumenge, 2 de desembre del 2007

una nova aventura...

Gairebé sense ni pensar-ho m’he trobat amb un bloc creat…

Últimament em dóna per escriure…Probablement per escapar de l’estrès…dels estudis…de tot una mica i de res en particular…quan m’he vist amb uns quants fulls escrits on hi plasmava el que pensava…el que creia…he pensat a guardar-los…i ja que molts em diuen que m’acostumi a fer les redaccions amb l’ordinador, etc. He preferit mig fer-los-hi cas i obrir un bloc.

Realment no se perquè ho he fet…el que sí sé és que ho faré servir com una petita finestra per escapar…per poder-me desfogar escrivint quatre paraules.

No tinc gaire coses interessants a explicar…però, tot i així m’he decidit a endinsar-me en un nou món per a mi. Acostumo a llegir bastants blocs, però mai no n'he escrit cap...així que fins que no aprengui com funciona, es notarà bastant...però bé...ho provarem!

Ingrid