diumenge, 23 de desembre del 2007

un nou regal per l'oïda

Avui m'agradaria parlar d'un jove cantautor valencià, més concretament de Torrent.
Ell és en Pau Alabajos i els músics furtius.
La primera vegada que el vaig sentir va ser a Constantí, a un concert. Després de tota una nit sense dormir una amiga i jo vam anar a veure en Cesk Freixas que tocava per les festes d'aquest poblet de Tarragona, però abans un noi valencià ens portava la seva música, es deia Pau Alabajos. Sincerament, va agradar-me molt des del primer acord que va tocar. La música era perfecta, les lletres es veien tan sinceres...no se per què, però van agradar-me moltissim i després, els poemes que introduien cada cançó...genials! Així que vaig gastar-me les últimes peles que em quedaven per comprar-me el disc, no podia marxar d'allí sense una mostra d'aquella música! A sobre, molt simpàtic ell, va dedicar-me'l i tot! En definitiva, una nit rodona i amb un nou descobriment. Des de llavors les seves cançons mai no han desaparegut del meu mp3, i cada cop que necessito un moment de tranquil·litat, de calma, de pau...les lletres combatives, la guitarra, el violí,...sonen per tota la casa.

Així que us convido a escoltar les lletres d'aquest jove valencià, que ara mateix està gravant el seu segon disc després de "futur en venda", treball que esperem amb candeletes!


Us deixo un vídeo interpretant una cançó que no té desperdici: Miratges


(la fotografia l'he robada del seu bloc, les meves dels concerts no es veuen gaire bé...)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Tots els cantautors tenen algo dolç a oferins, tan sols cal escoltar a Feliu Ventura( també valencia), m'apasionen les seves lletres, i els seus acords.
Són tant poetiques les seves cançons que m'enamoren, i la veritat em treuen la por a somiar.
Ingrid, gràcies per tot :)

T'estimo melòò!

ingrid ha dit...

no cal que ho diguis...Feliu Ventura és un altre dels que m'encanta...les lletres, tenen una força, un sentiment...i són tan dolces!:)

Ja saps que no m'has d'agrair res, gràcies a tu per encomanar-me sempre el somriure!

No perdis mai les ganes de somniar...

ens veiem pel sopar!

un petonàs llimona!

Anònim ha dit...

Ei si q ne tens rao, jo ho conec des fa temps i mencanta sa musica, es un crack!tambe el cesk freixas, sergi contri, etc...ni an molts cantautors q mereix la pena escoltarlos....petons

Anònim ha dit...

Ei si q ne tens rao, jo ho conec des fa temps i mencanta sa musica, es un crack!tambe el cesk freixas, sergi contri, etc...ni an molts cantautors q mereix la pena escoltarlos....petons