dilluns, 4 de febrer del 2008

records


Quan necessito una empenta, me la dones, ets aquí.
Quan necessito que m'indiquin el camí, me l'indiques, ets aquí.
Quan necessito consell, me'l dones, ets aquí.
Quan necessito plorar, em consoles, ets aquí.
Quan necessito riure, el teu somriure m'acompanya, ets aquí.


Després de sis anys segueixes aquí. I no marxaràs, ho sé, no et deixaré marxar.
I és que quan necessito algú que em digui per on tirar, que em digui el que necessito sentir, tu segueixes aquí. Les teves paraules segueixen al meu cap. Encara puc notar les teves abraçades, la teva calor.
Segueixo recordant els contes, les històries de quan eres jove,...i segueixo rient amb elles. Recordes quan anàvem al poble? sí...m'ensenyaves els racons per on anaves de nena, amb la meva edat...Recordes quan t'ensenyava a dir paraules en català? quins farts de riure les dues soles! Recordes les tardes al parc? Recordes...? Recordes...?Jo sí ho recordo, no he deixat perdre ni un sol record, tots segueixen dins el meu cap, tots segueixen dins el meu cor...
I és que no hi ha dia que no pensi en tu, no hi ha dia que no me'n recordi de tu.

Passaran els anys, però mai podré oblidar tot el viscut. Les últimes paraules que vas dir-me segueixen al meu cap, i et torno a prometre, que mai, mai les oblidaré...

Només em queda donar-te les gràcies, sense tu, àvia, no seria qui sóc...

1 comentari:

ingrid ha dit...

ja he investigat el teu bloc, així com la teva música, i he de dir que totes dues coses m'han encantat!

m'aniré passant...:)

un petó!

ingrid