dimarts, 26 de febrer del 2008

el circ arriba a les nostres ciutats!

Bé, per fi puc dir que ja em acabat! ha estat una setmana i mitja dura, dura...més pels nervis i l'estrès que no pas pels exàmens, però bé...

Durant aquesta setmana d'estudi, poques hores de son i força mals de panxa ha començat la campanya electoral. Per cert, algú sap la diferència entre la campanya i la pre-campanya? a banda dels anuncis, és clar...bé, és que jo no l'he trobada...Bé, al que anava, ha començat el gran circ de la campanya electoral. Em sap greu comparar la campanya electoral amb un circ, de debò, els artistes del circ no en tenen cap culpa...però després d'aquestes setmanes estic espesa i no trobo cap altra comparació...suposo que és el més típic, tot i així demano disculpes a tota la gent del circ.

No ha fet més que començar i la veritat és que ja n'estic farta. Farta d'anuncis que ni tan sols parlen de política, sinó que surten discursos d'altres partits i es dediquen a a llençar-se els plats pel cap al estil de salsa rosa. Farta de falses promeses a problemes del dia a dia, dels quals només ens en recordem ara, en plena campanya electoral...maleïda coincidència! Farta de frases que comencem amb "perquè si nosaltres guanyem..." si vostès guanyen, què? s'ompliran una miqueta més les butxaques?

La veritat és que si et pares a pensar-ho és bastant indignant, en realitat, la política, hauria de ser una eina per lluitar pels drets i deures de tots els ciutadans, una lluita per les llibertats individuals i col·lectives i s'ha convertit en això, en un xou, en un circ a mans del poder del qual nosaltres en som les titelles.