dimecres, 4 de juny del 2008

Canvi


Sí, per fi. Ahir vaig fer els dos últims exàmens i com no espero cap recuperació...significa que ja estic llesta fins al curs vinent!
Què significa això? doncs que avui he començat les pràctiques a TV i Ràdio Cambrils.
Buf...és que m'encanta! Està clar que comunicació audiovisual ningú m'ho treu del cap, ja. Però tenia més o menys clar que m'agradava més el so, però...m'equivocava, la càmera m'encanta!
Aix! com m'agraden aquests canvis d'aires!

Sort a tots aquells que us toca enfrontar-vos a la senyora selectivitat!:)

estiuet, estiuet....:P

2 comentaris:

e.M.briaguesa ha dit...

Oh Ingrid, m'encanta :)
M'agrada com t'ha quedat el títol :)
Quant torni de Tunísia, em de quedar :)

Un petò bonica
t'estimoo

ingrid ha dit...

home, és clar que sí, m'és faltaria!
Si fa un munt de temps que no ens veiem!
Quina enveja nena, ja ho saps! Passa-t'ho genial per Tunísia...qui pogués anar-se'n amb tu!

Un petonet petita Marina!:P