diumenge, 3 d’agost del 2008

Benvinguda petita!


Avui fa un mes que tinc una nova germaneta, avui fa just un mes que va arribar la petita Jadiya, una nena Sahrauí que passarà amb nosaltres l'estiu fins a principis de setembre.
En aquest temps que porta amb nosaltres ja ens ha ensenyat més del que haguessim pogut aprendre llegint o veient pel·lícules sobre el seu estat als campaments del Sàhara.
Està sent una experiència increible, la recomano de debò!
La cara que va posar el primer dia que la vam portar a la platja...o quan va veure que sortia aigua d'una aixeta...no t'he preu!
L'únic que em sap greu és no poder-li regalar tot això i més! Només per veure-la somriure com el primer dia.
Ara, la pròxima parada, visitar-la nosaltres al Sàhara!

Benvinguda Jadiya, Benvinguda petita!

1 comentari:

La Hamada ha dit...

Hola ingrid em dic Mahfud i he trobatel teu blog a través del de la Alba Gil que suposo que devieu anara juntes a clase o a l'insti. M'ha cridat molt l'atenció que acollissis una nena sahrauí, de fet jo també soc acollit i per malaltia celiaca m'he quedat a Horta. estic amb una associació juvenil "Sahara-horta" fem projectes, xerrades sobre el Sàhara i concerts pel Sàhara, i participem a les colonies dels infants Sahrauis que passen l'estiu aquí. si estas interessada en col·laborar no dubtis en contactar amb nosaltres que ensreunim cada dimars a les 20:30 al Centre Civic Matas i Ramis al C/Feliu i codina.
Pot ser m'he enrollat massa, espero que estiguis interessada i puguis col·laborar.